zondag, november 14, 2004

ROCK 'N' ROLL FOOD

Frommel houdt van concerten. Niet alleen om te bezoeken. Ook om zelf te doen, al is dat nu wegens niet meer in een band niet meer aan de orde. Ook om mee te gaan met de Sack-O'-Woes. Dat wachten voor het optreden begint. Dat een beetje rondhangen en vervelen. Het wat krijgen we nu weer voor een kookfabrikaat voor ons neus. Het biertjes bietsen als het kratje leeg is. Het een beetje met alles en iedereen ouwehoeren. Heerlijk. Elke week als het even zou kunnen. Toch is dit niet het mooiste van optredens. Dat komt op de terugweg naar huis. Dat fenomeen heet rock 'n' roll food. Wat? Rock 'n' roll food. Onderweg naar huis midden in de nacht stoppen bij een tankstation en daar de meest ranzige broodjes en snacks naar binnen werken. Zo stonden wij vannacht om een uurtje of 04:15 in de omgeving van Zaandam bij de BP pomp. Helaas waren de warme snacks (lees de gehaktstaven die er al 10 uur lagen) allemaal op. Frommel deed het dus met een klef broodje met daarop een koude van harde stukjes voorziene gehaktplak met een kledder zalf. Daarbij nuttigde ik een koude naar niets smakende mexicaanse wrap. Dat alles maakte ik af met een Bifi worstje. De geur van de broodjes euf en de zak nachos van de anderen vulden de rest van de rit de auto. Vanochtend niet eens last van mijn maag. Wel werd ik wakker met brandende lippen. Dat kwam door de wodka met limo en een drie dubbele dosis tabasco die ik als afscheid in Vrankrijk nuttigde. Rock 'n' roll food. Denken de makers van deze zut nu echt dat het ergens naar smaakt? Rock 'n' roll food u moet het eens proberen. Diep in de nacht om een uurtje of 4. Na een optreden. Eet smakelijk.

4 Comments:

Blogger Maurice said...

Kotssssssssssssssss

5:32 a.m.  
Blogger begt said...

ga maar na, de afgelopen week zo'n 3000 km gereden als "manager" van een organische punkband, die optrad op een hippiefestival. Kujjij nagaan wat ik gegeten heb???

7:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

viermaanden ziekenuivoer iniet te vergelijken.
XZily

3:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

4maanden ziekenhuis voer zal ik jeniet aanraden

Silly- Die op weeken-verlof is

7:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home