donderdag, november 11, 2004

OPHEFFEN NOU!!!


Ik kan natuurlijk niet zwijgen. Ik wilde er niets van gaan zeggen, maar het is te sterk. Ik heb kramp in mijn maag van het lachen. Mijn kaken zijn lam. Wat wil het feit? Meneertje S.Moleveld, beter bekend als de voorzitter van de LPF is gisteren aangehouden. De LPF en Matje in het bijzonder hadden namelijk dreigbrieven ontvangen. Ondertekend door een moslim organisatie. Wat blijkt. De fax waarmee het gestuurd was leidde naar meneertje Moleveld zelf. De stumper. Matje wil nu een vergadering uitschrijven om een nieuw bestuur te kiezen. Dat zou dan het 23765ste in twee jaar zijn. Moleveld volgde afgelopen zomer trouwens Belder op. Die moest aftreden vanwege een veroordeling wegens fraude. Ziet u wel. Ik heb het altijd al gezegd. Een stelletje patjepeeers zijn het. Een stelletje stumpers. Een stelletje cliniclowns. Weg ermee. Opheffen die toko. NU!!! Ik nomineer de LPF tevens voor de Leids Cabaret Festival euvre prijs.