donderdag, november 18, 2004

ONDER DE WOL

Mijn gedachten schieten heen en weer terwijl mijn hoofd tegelijkertijd helemaal stil staat. Ik heb 3 broeken, 6 t-shirts, 2 truien en 4 paar sokken aan. De kachel staat op 40 en nog ril ik van de kou. Ik zing voetbal- en Rubberen Robbie liedjes terwijl ik aan vrouwen denk. Annika van Pipi was een jank kind. Op zouten. Mijn ledematen doen dingen die ik niet wil om over mijn evenwicht nog maar te zwijgen. Niet vergeten om een pak melk te halen. Ik kruip onder de wol. Mijn hoofd en lijf wordt op dit moment overheersd door een aanstormende griep. This is Frommel. Signing off.

6 Comments:

Blogger begt said...

net twee dagen hier onder de wol gelegen, nadat ik er ook nog anderhalf rillend in frankrijk (met een F!!) heb doorgebracht. ik ga morgen weer werken, al duimend voor maatje from! sterkte en wartme toegewenst..

7:36 p.m.  
Blogger Jeroen Vedder said...

Kippensoep helpt!.

11:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beterschap en zo...
Zezunja

9:27 a.m.  
Blogger karin r. said...

Arme Frommel. Ik dacht al, er is iets...
Beterschap! Goed uitrusten maar!

11:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kwam ik even gluren of je nog foto's van oude mannen op je log had gezet, blijkt ook jij ziek te zijn.. Niet zo mooi Frommel! Heel veel beterschap!

Tikky

3:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

beterschap kerel!

gr. Waldo
www.aikema.org

7:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home