vrijdag, februari 09, 2007

Wat doe je zoal op een vrijevrijdag. Vrijen? Kan ook ja. Ik ging naar het ja ik wil zeggen van fijne vriend Jaap en fijne vriendin Ivon (gefeliciteerd en ik kom vanavond zeker jullie drankrekening ophogen). Dronk daarna een bier en besloot hier op frommel punt blogspot punt com weer eens wat dingen aan te passen. Zo is het u waarschijnlijk direkt opgevallen dat er boven op dit weblog opeens een foto prijkt. U herkent natuurlijk direkt Betty mijn trouwe Puch MV50. Dit is niet de definitieve headerfoto. Er gaat nog een nieuwe komen. Ook ziet u hier rechts opeens een soort muziekspelertje. Als u nu op het grijze ronde knopje drukt dan zult u Ouwe Puch van The Ace-Tones horen. Ik ga nog ff een accountje bij dat e-snips aanmaken en zal u hier rechts met enige regelmaat van wat fijne herrie voorzien waarvan ik vind dat u er nodig naar moet luisteren. Verder hebben alle logjes vanaf nu een label gekregen. Zo zijn daar al bijv. concertjes, bandjes, frommel maakt zich druk om niets (hoe toepasselijk) en (natuurlijk) puch. Klikt u op zo'n label dan wordt u automatisch doorverwezen naar stukkies die alleen daar over gaan. Ik zal binnenkort in de sidebar nog links plaatsen naar alle labels. Dan kunt u als u bijvoorbeeld wel wilt weten waar ik mij druk om maak (om niets dus), maar geen interesse hebt in de herrie die ik hier plaats alleen dat labeltje bookmarken en blijft u vrij van al mijn andere niet toe doende gewauwel. Het wordt nog eens wat hier...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi die header zo. En dat muziekje via esnips is ook niet gek. Hoe kom je aan die speler van esnips. Ik had al op de site gekeken maar kon 't niet vinden.

6:59 p.m.  
Blogger carolien said...

hey fromm.
we hebben elkaar helemaal niet gesproken op het feessie?
ron en annemaren moeten ook maar binnenkort even gaan trouwen dan hebben we er een feestje bij....
en stef.
en... uhm.. wie nog meer?

ik ga ook nog een paar keer trouwen hoor. om het feestjes aantal wat te verhogen. maar bij mij geen stukjes: alleen maar drank. :) ik heb nog een jurk ;)

5:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home