donderdag, februari 08, 2007

ALARM ALARM ER VALLEN 3 VLOKKEN SNEEUW

3 vlokken sneeuw vielen er vandaag en gisteren al kondigde de NS aan (en deed vandaag) dat ze een berg treinen eruit zouden gooien. Wel eens van de transiberieexpress gehoord? Of treinen in de alpen? Automobilsten moesten ook maar alvast om half 11 vanochtend richting huis gaan. Misschien dat ze het dan voor middernacht het thuisfront zouden kunnen halen. Niet vergeten om een warme deken, iets te eten en drinken en genoeg peut mee te nemen hoor. De hele middag extra journaals. 3 vlokken sneeuw en heel nederland reageerde alsof we in een sneeuwblizard zaten n Yeti treinen van het spoor en auto´s van de weg stonden te blazen. Alsof het broeikaseffect 180 graden gedraaid was en wij opeens boven de poolcirkel leefden. Hel en verdoemenis stond ons te wachten. Mietjes zijn het. Allemaal. Ik heb het allemaal rustig aangekeken vanuit mijn huisje waar de kachel snorde en het lekker warm was...

Labels:

3 Comments:

Blogger begt said...

das sterk. lief en ik hadden t er net over: ze zei dat ik maar eens een blogje moest wagen aan die nederlandse watjes met hun weerwaarschuwingen...
ik was zomaar op tijd thuis vandaag, en dat zonder paniek

9:52 p.m.  
Blogger Polle said...

Die laatste zin maakt het wel heel stoer :-).

10:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sukkels zijn het bij de NS, en vlak het KNMI ook niet uit. Ik was door al die heisa wel eerder thuis. Want stel je voor als ze wel gelijk hadden gehad. Nu heb ik een superlang weekend. Jippie!!

8:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home