woensdag, februari 14, 2007

DAG LIEVE PANCRATIUS SLAAP ZACHT


Pancratius Edelhart Ladislas Philippus van Rommelgem
"Ouwe Dibbes, Tante Pollewops"
14-04-1991 - 14-02-2007

Bijna 16 jaar gelden werd ze geboren onder een kast. Vannacht is ze ingeslapen. Na 2 dagen strijden heeft ze haar rust gevonden. Over 8 weken zou ze 16 geworden zijn. Mijn lieve ouwe knorrepotje. Dag lieve Pancratius. Bedankt voor al die fijne jaren lieve schat. Ik zal je verschrikkelijk missen. Ik zal een mooi plekje voor je zoeken.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Frommel,

Van harte gocondoleerd Frommel,

Ik weet wat het is om een lieve kat te moeten verliezen, ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt.

Zestien is toch een mooie leeftijd, zoek maar een mooi plekje voor haar.

Sterkte John Geus

10:24 a.m.  
Blogger begt said...

sneu, maar zo kort van zn nieuwe woonstekje mogen genieten.
Gelukkig is de Grote Waal wel haar laatste rustplaats, daar voelde ze zich toch het meest senang..

11:20 a.m.  
Blogger Polle said...

Wat verdrietig...Als het liefheidsgehalte van dit stukje de maatstaf is voor hoe goed ze het bij je heeft gehad heeft ze een mooi leven achter de rug. Sterkte.

1:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je mist zo'n huisgenootje toch... sterkte.

5:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit is inderdaad een heel droevige mededeling. Ik weet ook hoe het is een heel dierbare huisvrind te verliezen.
Maar niet getreurd, ik weet zeker dat jouw geliefde Pancratius het goed zal kunnen vinden met Kashmir1,2 en 3, Shiva en alle andere hemelse huiskatten.
Sterkte Frommel.

10:15 a.m.  
Blogger carolien said...

hey from,
katten zijn beter dan liefjes. katten blijven langer hangen. gooien er ongegeneerd haarballen uit. kijken je soms vernietigend aan als je heel hard met een slechte plaat meezingt of je gitaar niet gestemd is en je toch besluit te spelen. katten zijn een mens beste vriend (honden zijn vrij traag en dom).
veel sterkte!
als je dit weekend afleiding wil in de vorm van iets geels met een wit laagje bovenop... ik ben in het westfrieze.
c.

10:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home