dinsdag, oktober 31, 2006

HOE EN WAAROM HET ER HIER VANAVOND EEN TIJDJE NOGAL VREEMD UITZAG EN NU ANDERS DAN VOORHEEN

Er werd hier vanavond gewerkt. Gewerkt aan de nieuwe layout. Met behulp (en zonder die hulp was het niet geluk) van medeswaffer Jurian werd er wat aan de template van deze site gefrommeld en zie hier het resultaat. Nu nog een nieuwe header, maar daar moet ik photoshop nog ff voor installeren. Ik hoop dat u het net zo fijn vind als ik, die nieuwe layout. De foto's links gaan in de toekomst linken naar andere dingen. Mijn Puch bijvoorbeeld. Of concertfoto's. Of nieuwe platen. Over nieuwe platen gesproken. Tijdens het sleutelen aan deze site stond de teevee geluidloos op PSV-Galatasaray en luisterde ik naar de zaterdag nieuw aangeschafte punkrock platen. Het is namelijk niet alleen fijn dat je zoals ik eerder noemde een kennis hebt die bij een platendistributeur werkt. Het is nog fijner als zijn punkrockbandje punkrockplaatjes ruilt met andere bandjes/labels. Zo werd ik zaterdag op een ouderwets feestje (mijn hemel welk 1 kater) de trotse eigenaar van wat platen van de Manikins, The Mojomatics, The Real Losers en een Alternative Tentacles verzamelaar. En dat voor de totaalsom van slechts 18 euro.

Geniet u even mee:
The Real Losers-Treat Me Bad
The Real Losers-She Was Dumb
The Manikins-I Don't Need Anyone
The Manikins-Spend The Night Alone

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ja, leuk. Ik ben benieuwd naar je nieuwe header. En als je toch bezig bent: verander dan mijn linkje, want de URL die er nu staat heb ik allang niet meer.

10:22 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

aangepast maar dan wel deze url houden paul.

verder is er nog wat vreemds aan de hand want als ik wat post zakt de tag-boar rechts....

10:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home