zaterdag, oktober 28, 2006

ER ZIJN VAN DIE MOMENTEN DAT JE WEER WEET WAAROM JE PLATEN VERZAMELT OOK ALS DE VERPAKKING LEUKER BLIJKT TE ZIJN DAN DE INHOUD


Kijk naar bovenstaande afbeeldingen en u begrijpt wat ik bedoel. Altijd fijn om een vriendje te hebben die bij een distribiteur van fijne labels werkt. Frommel moet je luisteren, zei hij laatst. We hebben een fantastische elpee box van The Monsters binnen. 30 euro slechts. Daar ik dacht dat het om een box met meerdere elpees ging en ik vaag iets herinnerde van ooit wel eens een leuk liedje van The Monsters te hebben gehoord, zei ik luid VERKOCHT! Goed, het bleek dus geen meerdere elpees box te zijn, maar kijk dan toch. Godverdomme wat een hoes. En doe je die hoes open dan komt er nog een button, een sticker, een inlay en een PUZZEL!!! uit ook. Volle 30 euro waard. En de muziek dan? Ach, The Monsters is leuk. Niet wereldschokkend. Gewoon leuke horrorgriezelgaragesurfpunk of zoiets. De zang is niet zozo. Zelfs wat irritant als je de plaat een paar keer achter elkaar draait. De instrumentale surfliedjes vinnik dan ook het leukst, maar ik ga niet klagen als ik voor 30 euro bovenstaande prachtbox in de kast heb staan. Op de kast zelfs, want zo'n uitgave verdient natuurlijk een speciaal moet je kijken plekje.

The Monsters-I'm Going Away Girl
The Monsters-Rock Around The Tombstone
The Monsters-Pony Tail
The Monsters-I'm A Record Junkie
The Monsters-The Love I Never Had

Labels:

1 Comments:

Blogger PS said...

OT: nieuwe Tag board ziet er goed uit.

enne... de muziek is ook zo sleht nog niet...

5:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home