donderdag, maart 23, 2006

IK MIS HET TUUTJE

TILBURG - De Tilburgse koekfabrikant Van der Breggen verandert de naam van de door de onderneming gemaakte negerzoenen in 'Buys Zoenen'. Het bedrijf geeft daarmee gehoor aan de kritiek dat de naam van de lekkernij racistisch zou zijn.

Buys Zoenen??? Rot op!!! Ik blijf die dingen gewoon negerzoenen noemen. Negerzoenen zijn namelijk super lekker. Ik prop er zo een hele doos van naar binnen. Voor mij dus alleen maar positieve gedachtes bij die dingen in de zin van dan zullen negers wel heel erg lekker kunnen bekken als zo'n heerlijke versnapering de naam negerzoen draagt. Wat ik jammer vind aan die negerzoenen (de versnapering negerzoenen niet de lijfelijk lippencontact negerzoenen) is dat ze het tuutje aan de bovenkant eraf hebben gehaald een aantal jaren geleden en hebben vervangen door een glad bovenkantje. Dat tuutje dat deed het namelijk voor mij. Eraf bijten en dan leeg zuigen dat ding. Super. Eigenlijk als ik heel erg eerlijk ben vind ik dat sinds het verdwijnen van het tuutje de negerzoen al niet meer de negerzoen is.
En what's next. Jodenkoeken? De Enkhuizer Almanak. De Deense Dog of de Ierse Wolfshond? En laten we niet het geval Bavaria bier vergeten. Al kan me dat aan me reet roesten eigenlijk. Bavaria bier das toch nie lekker nie...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Geen blanke vla meer??? Zwarte peper niet meer???? Ik begrijp hier niets meer van.....

10:15 a.m.  
Blogger carolien said...

negers kunnen heerlijk zoenen.

geloof me.

ik spreek uiteraard uit ervaring.

3:52 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

carolientje. het meisje dat alle negers op de wereld vol op de nek paktte...

7:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home