maandag, januari 16, 2006

INSIDE FROMMEL'S HEAD

-De 21 jarige nieuwe dartheld Lakeside winnaar Jelle komt uit Alphen (rechts onder Breda). In dat dorp heb ik tijdens een fietsvakantie een jaar of 10 geleden nog wel een biertje gedronken op het terras van een ander cafe dan waar hij dart.
-De real life soap rond voet tussen de deur p0rn0koningin K.Holland stopt na 2 afleveringen al. Ik heb er niets van gezien. En dat spijt mij niet.
-Anatomisch gezien was ik al meer van het vrouwenschaatsen dan van het mannenschaatsen, maar met een breedbeeldteevee en een gewone 4:3 beeldverhouding uitzending op standje volledig scherm (breedbeeldtelevisie eigenaren snappen hier wat ik bedoel) is het voor een billenman als ik helemaal genieten.
-Zou Fortes Rodriguez van RBC ook aan een downsyndroompje denken als hij Flavor Flav van Public Enemy ziet?
-Misschien moet ik die Jetski toch kopen...
-Staat er een palestijn op die de net geopende ogen van Sharon weer dichtslaat?
-42
-Ik voel al een tijdje een verlangen naar enig teken van leven van, of juist informatie over de reden van de stilte rond, Zen Guerilla.
-Het herlezen van alle Robbedoes en Kwabbernoot strips is een fijne zondagmiddag bezigheid. Van alle Kuifje stripboeken vast ook.
-Het is maar goed dat de reklame slogan niet "op de markt is je euro een daalder waard" is geworden
-Schat ik hou van je.

3 Comments:

Blogger begt said...

en jij was zojuist ontslagen van verdere geestelijke bijstand???

3:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, Zen Guerilla is vet!

2:55 p.m.  
Blogger carolien said...

zen guerilla met die gitarist die zijn gitaar bijna tegen de mensen op de eerste rij aan slingert.

daar moet toch weer eens iets van op de markt komen.

verder: jetski??/

12:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home