dinsdag, januari 03, 2006

FROMMEL HANGT HET MEDIUM UIT EN VOORSPELT 2006

Alle piskijkende en smegma roerende scopisten, varkensmestmasseurs en hier-heb-je-wat-gemalen-paardenballen-dat-helpt-tegen-uw-botkanker-en-anders-wel-pianospelen-en-graseten-kwakzalvers waar helaas nog steeds half Nederland blind in geloofd doen het dus trek ik dit jaar ook maar eens de stoute schoenen aan. Wat gaat 2006 ons brengen.

-Nederlanders zullen gaan klagen over de maximumsnelheid en de prijs van de benzine.
-Ik zal na ruim 15 jaar Hoorn verlaten, maar stiekem nog vaak langskomen.
-Kabinet Balkenende zal niet vallen.
-Ergens in de wereld zal een terroristische aanslag plaatsvinden.
-Bin Laden zal een hekel blijven houden aan de westerse wereld.
-In Israel zal niets opgelost worden.
-Heerenveen wordt geen landskampioen en Huntelaar scoort slechts 3x voor Ajax en wordt in september terug verhuurd aan Heerenveen.
-De aarde blijkt toch plat te zijn en het middelpunt van het heelal.
-George Bush ondergaat sexchange en gaat verder als Georgina de eerste vrouwelijke president van de USA.
-Georgina Verbaan zal hierop verklaren zeer vereerd te zijn en een hele grote double u op haar harries tatooeren.
-Van Johan Cruijf zullen wij ook in het nieuwe jaar niets maar dan ook niets begrijpen en toch zal hij wederom keer op keer gelijk hebben.

We zullen zien op 31-12-2006 hoe dicht ik er bij heb gezeten met deze voorspellingen. Wens ik u verder gewoon het beste zoals gewoonlijk. En wat denkt u eigenlijk dat er gaat gebeuren het komende jaar?

5 Comments:

Blogger begt said...

ik denk dat er een bekende nederlander doodgaat. en dat we geen wereldkampioen voetballen worden. en dat de oscar wordt uitgereikt. en dat ik in hoorn blijf wonen dit jaar. en volgend jaar. en dat wij dan maar elders ons samen-biertje moeten doen.

dat voorspel ik!

3:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik voorspel dat je veel te veel bier voor weinug gaat drinken.

4:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heb je daar nou zo lang overzitten broeden? Ik wens je een goed 2006 met heel veel Puchreisjes in het verschiet. En wat gaat 2006 brengen? Dat ik een jaar ouder zal worden (en gelukkig niet ik alleen), Dat de dood ook weer een stukje dichterbij is, dat mijn lief mij lief zal hebben, dat ik menig pijpje bier naar binnen zal slaan, dat ik twee keer snip verkouden zal worden, en dat de dokter daar niets aan kan doen, dat ik een belasting aanslag zal krijgen, dat de eerste bekeuring alweer binnen is… Ik houd je aan jouw voorspelling. Over 362 dagen alweer.

4:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

-Het gaat in 2006 regenen.
-Er komt een treinstaking.
-Er komt een lerarenstaking.
-Er komen natuurrampen.

7:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie dat Frommel vader gaat worden van 2 gezonde kinderen. Ook zie ik dat frommel ieder weekend in een pretpark is met zijn nieuwe gezin.
Ik zie ook dat frommmel hopeloos verliefd is en dat er heel misschien een feestje komt voor trouwe lezers

Sil

10:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home