maandag, december 19, 2005

MENSEN MET EEN PARAPLU ZIJN NIET DA BOMB

Sterker nog. Mensen met een paraplu leven in een andere dimensie. Een seconde nadat ze de paraplu geopend hebben en boven hun hoofd hebben gestoken zijn ze vergeten dat er meerdere mensen op deze aardbol rondlopen. Als een blind paard lopen ze tussen de mensen door. Hier een oog uitstekend. Daar een oor afrukkend. Een meter verder prikken ze een nek lek. Daarachter aan komt een paraplu aan waar een arm en een muts aan hangt. Gevolgd door een wit exemplaar met rode bloedvlekken en een ander waar een baby aan de punt bungelt. Het was vanochtend levensgevaarlijk op het perron. Ik was omsingeld door messcherpe paraplu's die het op mijn aangezicht gemunt hadden. Het is een wonder dat ik hier zit en niet bij onze lieve heer op de hemelpoort sta te kloppen.

7 Comments:

Blogger begt said...

dat zou sowieso een wonder zijn, dat jij aan de hemelpoort komt..

11:26 a.m.  
Blogger begt said...

nee, zonder gekheid: ik herken het huftergedrag van plu-lijders.

11:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Had je geen aansteker bij je?

9:15 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik neem morgen bij regen bij het opstaan mijn AK47 mee naar het station. shit waar woont die handelaar hier ook al weer?

9:18 p.m.  
Blogger vgl said...

Het komt allemaal gewoon omdat je langer bent dan die plufreaks, als de plufreaks nu langer zouden zijn dan jij......

11:21 p.m.  
Blogger robdaswamp said...

ik snap er nix van, in de file zie je nooit een plu....

2:19 p.m.  
Blogger vgl said...

Robbie Muntz,"Hij was maar een neger"

7:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home