zaterdag, december 10, 2005

NU.NL TOEN.NL WAT KAN MIJ HET SCHELEN IK WIL SEASON2 OP DEEVEEDEE


Twin Peaks season1 4 disc set staat opeens met een recensie op Nu.nl. Meer toen.nl dacht ik meteen dat ik het zag. Ik kocht die box 2 jaar geleden namelijk al. En sindsdien wacht ik op de box van season2. Die werd toen al aangekondigd op The Twin Peaks Gazette voor feb.2004. Dat werd al snel september 2004. Toen voorjaar 2005 en nu staat hij aangekondigd voor het eind van het jaar voor region2 (dat zijn wij hier in europa toch?). Het zal dus wel nooit of voorjaar 2012 worden dat box 2 ooit het licht ziet. En daar baal ik van. Ik ben namelijk een fan zelfs al is de serie ondertussen al 15 jaar oud. Bij het herbekijken van season1 zat ik 2 jaar geleden weer helemaal aan de buis vastgeplakt. Ik keek het 15 jaar geleden de eerste x nam alles op en keek het bij de herhalingen weer en ook tot 2 maal toe de hele serie op video. Ik wil het weer helemaal zien. Kom op met season2!!!!

2 Comments:

Blogger begt said...

magk meestemmen. ook ik ben alweer geruime tijd int bezit van de discset van season 1, en ben zo langzamerhand wel toe aan een beetje nieuwe ouwe....

8:41 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo gaan wij heden avond de laatste 3 afleveringen kijken op, jawel, videoband. Heeft toch ook wel wat, die net-niet-irritant reclames van toen, dr tussendoor.

7:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home