dinsdag, november 29, 2005

MEDEFORENSEN IK WORD ER GEK VAN

Wat is dat nou voor een stom gezeik van al die kut mede forensen om me heen gisteren. Kijk ik vind het ook best vervelend dat er gister de een of andere knuppel al dan niet voor de trein sprong of er per ongelukkigerwijs onder belande. Vooral dat dat dan juist op het tijdstip moet gebeuren dat ik naar huis probeer te komen. Maar waarom, kuttenkoppen van een stelletje chagrijnige medeforensen gaan jullie dan meteen binnen 10 minuten de NS weer eens voor rotte vis uit lopen maken. Denken jullie soms dat er een medewerker van de NS langs het spoor stond die enkel en alleen om jullie te pesten iemand onder de trein heeft geworpen? Alsof de NS hier wat aan kan doen. Nog onzinniger is dat jullie na 10 minuten al beginnen te blaten waar de bussen blijven. Hebben jullie een down syndroom ofzo? Denken jullie soms werkelijk dat als er ergens iemand onder de trein komt dat er om het hoekje 40 touringcars klaar staan om jullie direkt naar huis te brengen? En oh ja dikke vette zeug in de bus vanochtend. Je lult dat je pas om 23:00 uur thuis was. Ik kwam om een uur of half negen op Hoorn aan en toen begonnen de treinen weer redelijk normaal te rijden. Ik ga mijn rijbewijs halen en met de auto naar mijn werk. Ik wordt gek van jullie.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ook zo erg: het moment dat de ding-dong die voor een aankondiging komt over het perron heel schalt, begint iedereen bij voorbaat al te zuchten.

6:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een rijbewijs?
komt dat ff goed uit...

6:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een rijbewijs??
Ik heb er vanochtend TWEE uur overgedaan, Hoorn-Amstelveen. Dus dat schiet ook voor geen meter op.
Ipv je ergeren aan mensen die klagen kun je je ergeren aan mensen die proberen vooraan aan te sluiten in de file.

6:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een draagbare platenspeler met hoofdtelefoon doet wonderen.

11:35 p.m.  
Blogger begt said...

t moet er allemaal uit, from. sinds de fortuyn-devolutie mag iedereen alles zeggen. dus ook stationssukkels..

1:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home