maandag, november 21, 2005

DANGEROUS COFFEE


Ik zit 3 dagen in de schoolbanken. Ik word bijgespijkerd over alle regeltjes rond het vervoeren van gevaarlijke goederen. 3 dagen terug in de klas. Ik viel bijna in slaap vanochtend, maar dat moet u maar niet verder vertellen. Ik begin er na 1 dag alweer redelijk in te komen en ga er voor om mijn score van 92 van de 100 van 2 jaar terug te verbeteren. Achter in de klas staat een Bravilor koffiezetapparaat met non stop 2 potten koffie daarop. En nog bijna in slaapvallen hoor ik u denken. Met de hele dag koffie binnen handbereik? Het zit zo. De fijne lieve man van een cursusgever kan geen koffie zetten. Warm bruin water dat is het meer. Volgens mij zit aan een senseo nog meer smaak en dat weet ik niet want dat komt er bij mij niet in. Ergens in de middag was het opgewarmd bruine water op en dacht een mede gevarengoedstudent laat ik eens aardig zijn en nieuwe zetten. Hoeveel scheppen er in de filter moest was de vraag. 1,5 was het antwoord. Oh doe er dan maar 2 met een hele grote kop erop zei ik door het lokaal. Mijn buurman was het er niet mee eens. De koffie was al wat aan de sterke kant volgens hem. Tsssss. Het is toch godsgeklaagd. Een beetje iemand met gevaren goederen laten werken die slappe koffie drinkt. Hij bekende later een senseo thuis te hebben en ik vond niets meer raar. Senseo en gevarengoederen. Dat is een levensgevaarlijke combinatie als je het mij vraagt.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

v.c.a.

10:14 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

???

10:25 p.m.  
Blogger carolien said...

ik drink helemaal geen koffie...

(shock!) (eigenlijk niet want ik drink ook nog steeds geen bier)

wij hebben ook een senseo maar als we housewarming hebben dan zetten we een extra sterke pot voor jou!

9:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

neem ik er nog maar een senseotjuh;-)

10:49 a.m.  

Een reactie posten

<< Home