zaterdag, december 24, 2005

EN DE WINNAAR IS.....EH.....EN DE WINNAARS ZIJN


Het heeft me een slapeloze nacht opgeleverd. Dat kiezen van een winnaar. En niet vanwege het niet kunnen kiezen. Een slapeloze nacht door het brakend boven de weecee hangen bij het denken aan al die vreselijke kolereplaten. En toen kon ik aan het eind niet kiezen ook. Ja bijna koos ik voor Hij Was Maar Een Neger van de Zangeres Zonder Naam, maar omdat de heer vgl mij alleen van de cover van Robbie Muntz kon voorzien kon ik hem niet laten winnen. Er kon geen plaat winnen die ik nooit gehoord heb. Zo kon het dus ook niet Kutje Schuurman en De Jeugd Van Tegenwoordig worden. Nooit gehoord en naar ik begrepen heb mag ik mij daar gelukkig mee prijzen. De winnaar dan. De winnaars dus. Het zijn er 2 geworden. 2 platen die mij nog sneller naar de kotsemmer deden grijpen dan Wonderfull Christmas. Ex equo:

Thank God It's Christmas-Queen. Ingezonden door vgl. Waarmee hij toch wint. Want een verschrikkelijke bombastische herrie is dit zeg. Zoals alles van deze groep eigenlijk. Vind u van niet? Luister naar dit nummer of The Show Must Go On en u kunt nooit meer serieus naar Bohemian Rapsody luisteren.

Driving Home For Christmas-Chris Rea. Ingezonden door Rolandow. Al zal ik het hem de rest van mijn leven kwalijk nemen dat hij mij herinnerde aan deze dweilplaat. Die ik pardoes 3 keer op de radio voorbij hoorde komen. Ik had dit gruwel al jaren uit mijn hoofd verbannen en ben nu al een paar dagen misselijk, maar zo gruwelijk slecht dat de heer Rolandow toch medewinnaar is en niet raar op moet kijken als hij behalve de ceedee ook een draai om zijn oren krijgt ;-)

Zo ben ik op dit moment trouwens echt ziek en ik vraag me af of het wel een griepje is en niet komt door het uitschrijven van deze prijsvraag. Over de uitslag valt voor de verandering eens een keer wel te discusseren al zal ik me niets van jullie op en aanmerkingen aantrekken. Daar ben ik Frommel voor. Rest mij de heren winnaars te vragen mij op mijn hotmail adres (rechterbovenhoek van deze pagina) van hun adres te voorzien zodat ik hen de prijs kan doen toekomen. Het was mij een waar genoegen.

1 Comments:

Blogger begt said...

je hatje de buikkrampen kunnen besparen als je je ook op de wedstrijd voor het mooiste/beste kerstnummer ooit had gestort.
die is een beetje, ahum,ondergesneeuwd.

aardvantbeessie zeker?

10:59 a.m.  

Een reactie posten

<< Home