dinsdag, december 20, 2005

DE SLECHTSTE KERSTPLAAT ALLERTIJDEN TUSSENBALANS

Nog drie en een halve dag te gaan. Langzaam maar gestaag stromen de inzendingen binnen. Er zitten een paar gruwelijke oorverneukertjes bij moet ik zeggen. De hele competitie blijkt de gemoederen in huize vgl flink bezig te houden. Zou de heer vgl de jury een MP3tje kunnen bezorgen van Hij Was Maar Een Neger van de Zangeres Zonder Naam dan kan hij nog wel eens hoge ogen gaan gooien. Ook Rolandow (Chris Rea-Driving Home For Christmas) en Klaas (Westlife-If Everyday Could Be Christmas) hebben voor volle kotsemmers gezorgd in huize frommel. Kom. Spit die platencollectie/knobbel nog eens door. U heeft nog 3 en een halve dag..

2 Comments:

Blogger vgl said...

Ik heb helaas alleen ooit een bandje gehad van de versie van DZZN.Ik moet dat nog ergens hebben maar dat ga ik niet vinden voor Kerst. Als surrogaat wil ik wel de versie van Robbie Muntz neerzetten op
mijn pagina
. Geef me een kwartier.

6:46 p.m.  
Blogger vgl said...

Robbie Muntz,"Hij was maar een neger"

7:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home