maandag, januari 16, 2006

LEKKER BEGIN VAN HET JAAR ZO

Goedendag lieve lezertjes. Nee hoor ik besta nog. Gelukkig wel. Het jaar begint alleen lekker soepel. NOT. De griep die mij met kerst te pakken had sluimerde nog ergens diep in mijn lijf en besloot er vorige week eens flink tegen aan te hakken. Een weekje bed tot gevolg hebbende. Ik wilde het u vorige week al melden maar mijn ADSL modem bleek te hebben besloten dat hij genoeg van het leven had en blies zijn laatste adem uit. Het schijnt dat ik ergens aan het eind van de week een nieuwe mag ontvangen. Frommel.blogspot.com zal dan weer als ouds en vertrouwd terug zijn. Geen internet thuis. Dat doet gewoon bijna zeer. Ik post dit dan ook via mijn fijne vriend Begt(.blogspot.com) die vaker mijn op het werk en daar niet kunnende internetten en wel wat te melden stukjes voor mij plaatst. Ik zal mijn best doen om deze week af en toe via hem tot u te spreken. Daarboven op besloot de display van mijn telefoon het ook te begeven (voor de 2e keer in successie). Nog een maand of 2 dan mag ik geloof ik weer een nieuwe uitzoeken. Tot die tijd behelp ik mij wel met een koelkast. Ik heb vanochtend in de trein dan ook besloten dat ik 2006 op 1 februari laat beginnen. Januari 2006? Wat is dat?

1 Comments:

Blogger begt said...

laat dat eind van de week dan vrijdag zijn (zoast hoort) want dan zit ik niet hier om achtervang te kunnen spelen.
ben nu al werkmoe en tis pas maandagochtend..

10:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home