donderdag, januari 05, 2006

IK KAN MIJN BROEK AANHOUDEN

Mocht ik hier op Schiphol weer eens het slachtoffer van een gedwongen fouileringsactie van de marechaussee worden, dan kan ik deze vanaf vandaag met een iets geruster gemoed ondergaan. Op aanbeveling van de Nationale ombudsman wordt er op Schiphol namelijk niet meer in uw reet en/of kut gefriemeld. Er wordt per direkt namelijk gestopt met "het onderzoek van holtes in het onderlichaam" zoals het persbericht het iets beeldender omschrijft.

Oh shit ik lees weer te snel. Het geldt alleen voor de douane. Die uniformen van de koninklijke zullen vast het recht nog wel houden om onze poepert en piesert te besnuffelen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wij van kistjesdragende brigade zijn de Nationale (Om)budsman zeer dankbaar.

3:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wel spannend hoor, of toch niet?

6:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home