maandag, augustus 29, 2005

FROMMEL ONTDEKT IETS DAT TE MAKEN HEEFT MET ZIJN NOGAL FANATIEKE PUCHRIJDER ZIJN

Als je Puch rijdt zoals ik doe dan rijdt je namelijk geen fiets meer. Ik heb niet eens meer een fiets. Alhoewel, dat is een beetje gelogen. Ik heb wel een fiets maar die is al 3 jaar heel erg kapot. Die heb ik nooit gemaakt. Waarom zou ik ook. Ik heb toch Betty. Maar zaterdag ging ik naar een feestje en leek het mij toch verstandiger om de fiets te nemen. Een leenfiets dus. Ik fietste 4 kilometer heen. Ik fietste 4 kilometer terug en toen nog 4 kilometer naar huis. En de andere ochtend weer 4 kilometer om het geleende brik terug te brengen. Nu vond ik het al raar zitten. Zo hoog boven de grond en zo'n stuur waar je op leunt ipv aan hangt zoals bij Betty. Het minste van fietsen bleek wel te zijn dat je de trappers moet rond bewegen om vooruit te komen. Die hoef ik bij Betty slechts een zetje te geven om het blok te starten. En dat rondtrappen van die trappers daar zit het hem in. Daar blijk je hele andere spieren voor te gebruiken als bij het lopen of voetballen of brommerrijden. Ik heb me daar toch een spierpijn. Mijn hemel wat doen mijn benen pijn. Volgende x gewoon weer brommeren...

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Sun + SeeBeyond = "Sun Java Integration Suite"
Recently I ran into the annotation of the Forrester's report on J2EE and .NET adoption in the industry.
Discover learn guitar - The ultimate guitar blog

7:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

A fantastic blog. Keep it up. Here's a subject that interests many; how to buy & sell body armor on interest free credit.

7:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

IRANIAN judges have been given approval to carry guns and to use them if they feel threatened...
IRANIAN judges have been given approval to carry guns and to use them if they feel threatened after a judge was shot in an attack in Tehran.
It's so cool to be here - programy muzyczne

7:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Business Week's "Best of The Web" Survey
Business Week's "Best of The Web" Survey Business Week is currently running a "Best of the Web" survey .
You have a awesome blog!

I've got a penile enlargement surgury site. It's about penile enlargement surgury related info.

Come see when you can..

8:07 p.m.  
Blogger carolien said...

irritant die spambots!

en mijn vespa is bijna klaar. en ik durf niet ermee te rijden haha.

en ook. als je fietst kun je wel drinken...

9:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat zuigt idd die spambots, volgens mij kun je dat verhelpen door de mogelijkheid Anoniem reageren uit te zetten in je profiel / instellingen.

en fietsen, daar wordt je toch alleen maar impotent van. dus volgende keer weer lekker brommen.

12:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ho stop!niet meer fietsen jij!

2:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home