donderdag, augustus 25, 2005

DAGSTART DOEMSCENARIO

Eerst de deur uit gaan zonder krant, omdat die te laat is en je nu toch echt weg moet. Vervolgens de krantenbezorger de straat in zien fietsen op het moment dat jij net weg rijdt in de bus. Op je werk er achter komen dat je je shag vergeten bent en tot overmaat van ramp constateren dat de koffiezetmachine naar zijn grootje is.
En toch werd het nog wat vandaag. Ik had een fijn verhelderend gesprek. Ik heb verschrikkelijk gelachen. Ik poeierde genadeloos een luchtvrachtagent in India af die al een week niet wilde luisteren.
Nu lekker een biertje en een sjekkie op de bank met 1 van de katten op schoot. Was het meisje hier ook nog geweest dan was de dag helemaal goed gekomen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zou de krant opzeggen.
Ik had een fijn verhelderend gesprek. VERTEL EENS(Aagje Sil) is nieuwsgierig.Ik poeierde genadeloos een luchtvrachtagent in India af die al een week niet wilde luisteren.Goh ze zijn nog steeds veranderd die mensen.
Mail het hele verhaal maar naar het bekende adres.
Sil

7:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

je kan niet alles hebben...

11:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home