vrijdag, augustus 19, 2005

HOOPT U OOK ZO DAT TOMMIE ONDER HET JUK VAN DIE KOLERE ZUS VAN HEM VANDAAN IS GEKOMEN?


Nu had laatst iemand het in een reageurding alhier over Pipi. Dat dat meer jeugdcement is. Voor mij ook ja. Volgens mij zelfs bijna voor mijn ouders. Zo oud is die hele Pipi ondertussen. Maar hoe oud dan ook Pipi is natuurlijk een tof wijf. Nobody fucks with Pipi. Mooi een beetje alleen in dat grote huis wonen terwijl pappie op de zee zit (toch?) en ondertussen een beetje kutten en kloten met wat geboefte en een knol en dierproefvrije aap. Pipi got it made. In tegenstelling tot haar buurtjes. Tommie en Annika. Kijk Tommie valt nog wel mee. Die gaat nog wel een beetje mee in die mallemolen van Pipi. Die denkt ook, thuis is het saai en mag er niets. Moeders is een saaie nee dat mag niet pas op trut. Nee neem dan Pipi. Daar kan alles. Niets is te gek. Pipi ik doe mee!!! Wij kijkers hebben natuurlijk allemaal allang door dat dat de hormonen zijn die Tommie door zijn jonge lijfje gieren. Eigenlijk denkt Tommie, Pipi ik wil sex met je, maar dat jonge lijfje van hem doet hem dat nog niet beseffen. Arme Tommie. En dan niet vanwege die hormonen en die saaie nee dat mag niet moeder. Nee, Tommie zit opgescheept met de saaiste zus allertijden. Annika. Mijn hemel wat een vervelend rotkind is dat zeg. Een misbaksel eerste klas. Oh Pipi niet doen dat mag niet. Dat was zo'n beetje de enige zin die er uit dat wicht haar bek kwam, komt en zal komen. Kijk maar naar de foto. Ze straalt het gewoon uit. De angsthaas. De ja moeder natuurlijk moeder trut. Onbegrijpelijk dat Pipi haar aanwezigheid maar bleef velen. Ik had haar allang onder de zweedse sneeuw begraven. Blijf ik voor Tommie maar hopen dat het allemaal nog goed gekomen is. Nachten lange uitspattingen van heftig verlangen met Pipi. Grote avonturen en 3 kinderen net zo cool als hun moeder. En geen contact meer met dat saaie trutje. Familie is immers ook niet alles.

2 Comments:

Blogger begt said...

annika is later nog gesignaleerd als moordobject in scandinavische hoorrorfilms. komt ze noooooit meer uit..

11:06 p.m.  
Blogger Maurice said...

Welke jongen was niet een tikkeltje verliefd op Pipi Langkous?

Toen ik boven de 30 kwam en haar - de actrice - terugzag, schrok ik wel. Ze moet nu tegen de 70 of 80 lopen inmiddels.
En die Annika heb ik ook nooit gemogen. Zeker de Nederlandse stem die het insprak, bezorgde mij al een slappe piemel. Tommy - zoals jij al schreef - was iig wel stoer.

Het klopt dat haar vader kaptein was, of zeerover als ik me niet vergis.
Laats waren er nog herhalingen op TV maar daar heb ik er maar een paar van gezien. Het vreemde was dat ik ze nog allemaal kende. Vooral die boom waar limonade uit kwam vond ik altijd geweldig.

whahahahaha

4:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home