zaterdag, augustus 27, 2005

EN ZE ZAG ER ZO LEUK UIT DAT MEISJE OP DE FIETS


Dat meisje op de fiets net toen ik van het station naar huis liep. Dat meisje dat mij geen U of meneer noemde maar gewoon vroeg "heb jij misschien een vuurtje voor me?". Mooi dat ze het laatste beetje gas uit mijn aansteker verbruikt heeft. Ik opende net de oven, draaide de gaskraan open, drukte de automatische ovenaansteekvonkknop in, hing mijn hoofd in de oven en stak de fik in een welverdiend sjekkie. Dit ritueel gaat zich nog een paar x herhalen vannacht. Het is namelijk veels te makkelijk om met behulp van de oven een kaars aan te steken om daar mijn sjekkies mee aan te steken.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jij verdient dat 'goeddoenstokje'

10:41 a.m.  
Blogger Maurice said...

Je laatste beetje gas geven aan een meisje toont maar weer aan dat jij goed bent opgevoed.

5:12 a.m.  
Blogger karin r. said...

Jaah, of een doe je ding ring! ;-)
(nog een beetje kunnen slapen, frommel? ;-) )

10:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home