zaterdag, augustus 27, 2005

IK HAAT HET IK HAAT HET IK HAAT HET IK WIL HET NIET IK WIL HET NIET IK WIL HET NIET

Lieve 16 jarige hanggroepjongeren die op een vrijdagavond onder een tunneltje hanggroepjongeren en lieve 15 jarige kassameisjes in de supermarkten waar ik mijn boodschappen doe. Ik ben geen U en heet ook geen meneer. Ik krijg de kriebels elke keer dat jullie mij meneer noemen en U-en.

Frommel wakker worden. In de ogen van de gemiddelde hanggroepjongere die op een vrijdagavond onder een tunneltje hanggroepjongert en in de ogen van het gemiddelde kassameisje in de supermarkt waar je je boodschappen doet ben je een U en een meneer. In hun ogen ben je bijna net zo'n ouwe lul als hun vader. Accepteer het nu maar dat ze je zo zien met je 33 jaren. Maar toch haat ik het en wil ik het niet. Ik wil gewoon He! genoemd worden. Mijn god ik word oud...

Troost je Frommel, een kennis werd op zijn 25e al voor meneer versleten door de leerlingen in de klas voor hem.

3 Comments:

Blogger karin r. said...

Ik vind het eigenlijk best goed dat ze je u noemen ...

10:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

amai, dat zijn van die dingen ...

11:40 a.m.  
Blogger carolien said...

ze noemen mij ook U en Mevrouw. ik ben nog maar 22. en dat doen "ze" al de afgelopen 2 jaar. grrrr.

en eigenlijk is het inderdaad best goed dat ze U zeggen. toch nog een beeeetje respect

1:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home