maandag, juni 27, 2005

FROMMEL-THE STILETTOS-MANIFESTO EEN ONGELUKKIGE COMBINATIE

Het was afgelopen zaterdag alweer de 2e keer dat Frommel Manifesto (de plaatselijke galmende popbunker) binnen kwam wandelen op het moment dat The Stilettos net klaar waren met spelen. En laat hij allebei de keren nu precies voor die band komen. Gelukkig speelde er dit keer niet een muziekschoolcombo maar hebben we een stukje Fury 161 meegepikt. Dat was niet onaardig. Ook zo met die gogo danseressen erbij. Toch samen met het meisje maar weer op de brommer gestapt. Wat een doffe ellende was het weer zeg. Wat bandleden, 10 medewerkers en 2 paardenkoppen. Dat was het wel zo'n beetje wat betreft publiek. Waren we toch maar doorgereden naar Alkmaar. Lichtpuntje deze avond was dat de entree juf dezelfde naam heeft als mijn oudere zus. En wie weet hoe zij heet weet dat dat toch redelijk bijzonder is.
Ooit lukte het me wel om ze te zien.

2 Comments:

Blogger begt said...

Dat moed Wel een heel bijzonder meisje zijn dan (woordgrapte hij).

Hilarisch verhaal weer, From. ik zie je alweer binnenstappen in mijn gedachten: beetje gvd'en, meteen een paffer opsteken uit woede (en damag niemeer in Manifesto!!) en dan bij een vrij gewillige barmedewerker 10 minuten wachten op je eerste biertje.
wat verrassend toch dat daar zo weinig volk komt...

3:37 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

sorry begt het was mijn andere zus. die met gebreide truien ingredienten.

10:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home