vrijdag, juni 24, 2005

GEACHTE MEVROUW YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL...EH...VERDONK.

Ik zeg u alvast gedag. Ik snap het zowiezo al niet dat u er nog steeds zit, maar ik denk dat het nu niet onverstandig zou zijn om uw biezen te pakken. Gaat u ff lekker vastgebonden in een bed met uw hoofd tollen en over een priester heen braken. Ik dank u overigens nergens voor. Ik spuug nog liever een meter achter u op de grond. Nee, laat ik dat anders zeggen. Ik schop nog liever een kilo hondenstront in uw door de duivel bezeten rotkop. Verder verzoek ik u om overal waar in deze tekst het woord u staat, he vuile vieze @$#&%!%$@#*&^#%$@^%#$$# trut te lezen. Kleine tip ter afsluiting. Het schijnt dat ze in die we geven geen fuck om mensen goudmijnen in zuid-amerika altijd wel wat personeel kunnen gebruiken. DOEI!!! Mocht u er overigens volgende maand nog steeds zitten dan beschouw ik dat maar als 1 nare droom.

2 Comments:

Blogger Maurice said...

zowieso of sowieso..Jij krijgt geen drugs meer Frommie!
Maar verdonk en consorten moeten inderdaad opstappen!

3:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Is's a fucking nightmare!

5:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home