dinsdag, juni 21, 2005

FROMMEL STUURT EEN E-MAIL

Lieve dames en heren van de Connexion,

Allereerst wil ik u complimenteren dat het u de laatste paar weken toch elke ochtend, ondanks de volledige wegopenbreking op de Zwaagmergouw, lukt om mij op tijd bij de Schiphol express op perron 2 te krijgen. En dat ondanks de voor een harmonicabus niet te nemen wegafzetbochten. Chapeau!!! Ik dacht laat ik even beginnen met wat geslijm. En wel om het volgende. Er stond mij deze ochtend in de 114 van 06:58 namelijk iets heel erg tegen aan uw busvervoer. Toen ik namelijk ging zitten zat ik oog in oog met de bijgevoegde afbeelding.
Kijk dat is niet de manier waarop ik wakker wil worden. Ik word persoonlijk liever wakker van een kus van een lieve fijne vrouw. Zegt u nu toch zelf, dat is toch een stuk aangenamer dan naar deze afbeelding te moeten kijken. Daar ik 's ochtends niet op mijn allerbest ben vergat ik natuurlijk bij het uitstappen het nummerbord van de betreffende bus te noteren. Het was dus de 114 van 06:58 naar station Hoorn en dan door naar Amsterdam. De uiting van absolute domheid staat, als u de bus van achter naar voren bekijkt, aan de rechterkant net achter de harmonica halverwege. Mijn verzoek aan u luidt dan ook om dit zo spoedig mogelijk te verwijderen. Ik mag naar ik hoop aannemen dat u zelf ook niet gediend bent van dit soort grafitti in uw bus.

Alvast bedankt en de vriendelijke groeten,

Frommel

3 Comments:

Blogger Maurice said...

Tamelijk lieve e-mail Frommie. Als ouwe lul moest ik even nadenken maar volgens mij staat er White Power. Ja, daar wordt de mens niet vrolijker van.

3:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht dat jij 's ochtends sliep in de bus?

5:34 a.m.  
Blogger begt said...

@ paul: zoals t hoort is From paraat als het om het signaleren van extreemrechtse uitingen gaat.
Blijf voortgaan in de strijd, frommel!!

8:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home