woensdag, juni 22, 2005

FROMMEL SCHAAMT ZICH DOOD

De mobiele telefoon storing is zo erg geworden dat het beeldscherm nu echt helemaal is overleden. Daar schaam ik me niet voor hoor. Stomme klote samsung kan niet eens tegen een beetje bier in zijn binnenste. Dat zou ik moeten doen na elk slokje bier mij zo aanstellen en beetje bij beetje uitvallen. Ik vrees dat ik dan na 2 dagen mijn benen begin te verliezen en dat de 3e dag al mijn lichaamshaar spontaan uitvalt. Ik schaam me wel dood dat ik potverdikkeme afhankelijk ben geworden van mijn mobiele telefoon. Ik, die een paar jaar geleden nog ging trillen van die dingen. Wat wil het namelijk. Ik weet godverdomme geen telefoonnummer meer uit mijn hoofd. Ja, die van mijn meissie en die van paps en mams dat gaat nog wel lukken, maar de rest. De rest heeft de laatste paar jaar bestaan uit een naam in mijn telefoon die ik alleen maar hoefde aan te klikken. Net alsof er geen nummer achterzat, maar het grote allesoverheersende telefoon monster uit zichzelf wist waar er naar toe gebeld moest worden als ik een naam uitkoos. En ik kan mijn telefoonopschrijfboekjeklapperswaftienjaarding verdomme de hele week al niet vinden. Die zit misschien nog wel in 1 van die al bijna 5 jaar niet uitgepakte verhuisdozen. Mmmmmm misschien moet ik daar ook eens wat aan doen of anders wat schoffelen in de tuin...

3 Comments:

Blogger Maurice said...

Was het Talibanbier? Hahahahaha

7:43 a.m.  
Blogger begt said...

je hebt je mobiel geheugen ook helemaal niet nodig als je het nummer van je lief uit je knar kent!
Da's 1!

en je hebt je mobiel ook helemaal niet nodig!! Je kunt ook mailen!
Da's helder genoeg!
al dat nutteloze "he, waar ben jij?" en "ja, zie je straks" is nou niet bepaald wat moet worden verstaan onder communicatie ..
en dan noem ik het zinloze essemmessennen nog niet eens...

8:44 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@bareuh! dat is alweer een reden om wel te gaan.

6:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home