dinsdag, mei 31, 2005

SCHIIIIIILLLLLLDDDDDDEEEEERRRREEENNN


Dit doen die schilders bij mij thuis volgens mij ook de hele dag. Een beetje naar de meisjes kijken ipv een beetje kwasten. De buitenboel wordt van een nieuw verflaagje voorzien. Daar gaat mijn bezwaar tegen mijn huursverhoging. Maar alles beter als bruin natuurlijk. Het wordt wit. Zie ik bij de buren verderop. Bij mij is er nog weinig van te zien. De 4e week dat er zowel voor als achter een steiger in mijn tuin staat, maar veel verschil zie ik nog niet. En zo heel veel raam en deurkozijn heb ik toch ook weer niet. Vandaag gaat er eindelijk wat gebeuren. De ramen en deuren moeten namelijk open vandaag. Ik blij dat ik ook nog wat vriendvolk zonder baan heb, anders had ik er nog 2x een ochtend voor vrij moeten nemen ook. Maar ach wat klaag ik. Had ik een koophuis gehad dan had ik het zelf moeten doen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het voelt alsof je tegen me zegt: Schilderen!!!!

Ik begin me al behoorlijk schuldig te voelen dat ik nog steeds die schuur heb geschilderd.

11:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home