donderdag, april 14, 2005

FROMMEL STUITERT DOOR DE KAMER


At the end of the century there is some heavy trash. Vanavond schafte ik mij zelf de deeveedee End Of The Century The Story Of The Ramones en de ceedee Heavy Trash (een samenwerking tussen Matt Verta-Ray (o.a. Speedball Baby) en Jon Spencer) aan. Een fijne fillum over het wel en wee van de punkband allertijden en een ceedee vol filty blues trash zoals we dat van meneertje Spencer gewend zijn. Ik stuiter nog even vrolijk verder. Buurman, hierbij alvast mijn nederige excuses. NOT.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De Ramones zijn oké. Een tijdje terug een documentaire gezien bij de VPRO, dacht ik. Ook erg goed. Leuk om de geschiedenis van deze groep te zien en te horen.

5:29 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

lekker plaatje bareuh!. wel wat ingetogen bluesy en country-ig maar wel lekker. g-mail is coming up. hou die box maar in de gaten komend weekend.

11:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home