donderdag, april 14, 2005

ALTIJD GEZELLIG OM 07:00 IN DE BUS

"Het is dat we nu in de bus zitten. Anders had ik je voor je bek gepompt!!!"

Dat werd vanochtend om 07:00 hard door de bus geschreeuwd. Hij (een +/- 40 jarig manspersoon) ging er zelfs bij staan. De man die naast hem zat belette hem om van zijn plaats te komen, anders had hij de daad bij het woord gevoegd vrees ik. "Ja nou ken je wel een beetje dom kijken, maar ik pomp je zo voor je bek klootzak." Op de vraag van de man naast hem wat er nu precies aan de hand was klonk er door de bus; "Die vuile kankerleier neukt mijn wijf." "Kom nog 1x in de buurt van mijn huis en ik sla je helemaal dood klootzak!!!". U hoort het. Het werd steeds gezelliger. Meneer de hersenloze door vrouwlief verlaten dombo besloot dat 07:00 een mooie tijd was om de vrouw in kwestie op te bellen. "Heeft die hufter bij je geslapen? Nee, ik ben niet rustig. Heeft hij bij je geslapen? Ja hang maar op kuthoer!!!" En zo ging het de verdere reis tot aan het station vrolijk verder. Dat hij net zo'n klootzak was als die kutvader van hem. Dat hij bij zijn kinderen uit de buurt moest blijven. Dat hij hem niet op straat moest tegen komen. Dat neef huppeldepup hem zocht en hem wel ff helemaal dood zou beuken. Het was duidelijk. Meneer de hersenloze door vrouwlief verlaten dombo kon het niet hebben dat vrouwlief hem verlaten had en het deed met een ander. Om mij heen zaten de andere passagiers zich te generen. Ik zat genietend te luisteren. Bij het uitstappen kon ik eindelijk zien tegen wie deze verbale explosie gericht was. Achter in de bus zat een verlegen puisterig 19 jarig jochie met een rood hoofd voor zich uit te staren. Mijn dag kon niet meer stuk. En het was pas 07:00.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een fijne conversatie, zo op de vroege morgen.

5:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En nu een goeie link (shit, laat Blogger geen cookies achter?)

5:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo kan een busritje dus toch nog leuk zijn...

6:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home