dinsdag, maart 22, 2005

HELL ON EARTH

Bij het werk hoort muziek. Zonder muziek tijdens het werk zou ik verdomme helemaal gek worden. Er staat hier dus ook een radio aan. Heel zacht welliswaar, er wordt hier nogal getelefoneerd, maar er is tenminste muziek op de achtergrond. Maar ja, radio delen met je collega's. Dat is gezien mijn muzieksmaak niet echt makkelijk. Eigenlijk is er niet 1 zender die mijn herrie draait. Kink is nog wel te pruimen, maar dat zit op de kabel. 538 staat hier meestal aan. 538 is een rukzender. Elk uur dezelfde muziek. Soches met Edwin en aan het eind van de middag met Ruud meer gelul dan muziek, grappen die niet leuk zijn en om het kwartier een half uur reklame. 3fm is om onverklaarbare redenen niet te ontvangen hier op Schiphol. Ik smokkel de radio dan ook vaak op City fm. Ook niet echt je van het, maar ze draaien tenminste geen r&b. Als Frommel ergens een stuiptrekking van krijgt dan is het wel van r&b. Nu blijkt City fm deze week ook slechts met veel storing te ontvangen en zit ik hier al voor de 2e dag in hell on earth. De radio staat al voor de 2e dag op Sky Radio. De hele dag non-stop-soft-pop. ZUCHT. De hele dag Witney Houston, UB40, Chris de Burgh, Foreigner, Marco Borsato en Celine Dion. HELP!!!!!!!!. Frommel wordt hier gillend gek. Sky radio. Dat is 24/7 luchtvervuiling. Het zou verboden moeten worden. Sky Radio. Daar moet een wet tegen komen. Morgen neem ik een walkman mee met kneiterharde punk en garage. Kan mij het verotten dat ik mijn telefoon niet meer hoor. Als ik maar van dat fokking Sky Radio af ben....

5 Comments:

Blogger begt said...

wel een beetje lullig dat je net Whitney Houston in dat rijtje noemt...

1:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Was ik laatst bij de duikschool op Lagoen...hebben ze daar de radio aan.....wat denk je??? radio 538 via de kabel!!!!....

2:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kun je niet stiekem via internet luisteren?

10:03 a.m.  
Blogger begt said...

ai rolandow, dat kun je niet weten maar jouw opmerking is tegen frommel's zere been.

doe ik nog een schepje bovenop: ik hep hier gewoon een brander nodig voro grote bestanden, die is natuurlijk ook heeel handig te gebruiken om schijfjes in af te spelen. Elke dag mijn eigen muziek!!

11:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

538?? Ben je van je geloof gevallen???? Saai Radio?wat vreselijk!!Silly

9:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home