maandag, maart 21, 2005

GELUKKIG ZONDER PISGEEL

Misschien verbeeld ik het me maar hoor. Dat zou best kunnen, maar volgens mij kijken de conducteurs van de NS een heel stuk gelukkiger nu ze een nieuwe outfit hebben. Zo best kunnen dat ik het goed zie. Ik zou er ook gelukkiger van gaan kijken als ik dat jaren 70 pak niet meer aan zou hoeven dat ze tot voor kort droegen. Dat niet zittende flubberpak met dat pisgele overhemd eronder. Blijft die nieuwe outfit natuurlijk nog steeds een bedrijfsuniform. Daar ben ik zowiezo allergisch voor. Zo werkte Frommel ooit een blauwe maandag bij de Kwallehallen. Na 3 weken gaf ik deze zaterdag bijverdiensten op om de simpele reden dat ik elke x weer misselijk werd van de spencer en die Kwallehallen stropdas die ik aan moest. Trek die conduteurs gewoon een spijkerbroek aan en een t-shirt met daarop in grote letters KAARTJESKNIPPER is mijn advies. Moet u zien hoe blij ze zullen kijken.

2 Comments:

Blogger begt said...

vanmorgen keken ze anders helemaal niet zo heppie!!
Boze blikken van vele treinreizigers die alsnog in die halve sneltrein geperst wensten te worden!
Elke dag vernieuwend, die ns, dat wel...

9:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie liever helemaal geen conducteur.

11:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home