dinsdag, maart 15, 2005

HANDIG PERSOON GEZOCHT

Frommel heeft 2 linker handen. Als het om zijn weblog gaat dan tenminste. Vandaar dat ik op blogger zit ook denk ik. Das lekker makkelijk van die voorgekauwde troep. En een fotopubliceer dingetje erbij. Hop gaan dacht ik een maandje of 10 geleden. 10 maanden verder zijn we nu. We loggen nog steeds. We worden alleen met de dag meer en meer agressief. Was het eerst ff mooi wat posten bij thuiskomst, nu is het meer en meer tot een beeldscherm door het raam willen gooien geworden. Wat een kolere progamma is dat blogger. En met de dag meer kuren. Eindelijk niet meer alleen met een blogger account reageuren, poppen er wel weer andere sjeit problemen op. Hello, het oh zo handige foto-op-je-site progamma doet wat het wil en dat is niet wat ik wil. Reageuren kan 99 van de 56x niet. Het is genoeg geweest. Frommel moet een andere manier van loggen hebben. Maar ja, die eerder genoemde 2 linkerhanden. Vandaar dit. Wie wil er zo aardig zijn om Frommel te helpen een nieuw ding te maken. Met een frommel.nl account. Noem uw prijs...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik gebruik blogger nu ook een tijdje en ik moet je gelijk geven, voor een tijdje is het leuk. Het is vaak zo traag als stront! Reageren heb ik opgelost via een andere site, haloscan.com, dat gaat een stuk beter.
Ik wil je best helpen, maar ik moet het eerst zelf nog even uitzoeken wat het beste werkt, waarschijnlijk wordt het Pivot...

11:41 p.m.  
Blogger begt said...

ik niet! ik vind dat je achter de pc vandaan moet, je moet eens naar buiten! Tis lente!!

8:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home