donderdag, maart 10, 2005

FRANSE STIVORO GESTAPO

Niet alleen in Nederland hebben we last van die rakkers van de Stivoro gestapo. Ook in Parijs grijpen ze de macht. En dan heb ik het niet over de prijs van een pakkie peuken in la France. Nee, er wordt heiligschennis gepleegd op een verstokt roker. De Bibliotheque Nationale houdt een expositie over Jean-Paul Sartre. Op de expositie poster hebben ze Sartre zonder sigaret afgebeeld. Er bestaan zo'n beetje geen foto's van Sartre zonder sigaret. De bibliotheek heeft er dan ook niet eentje gevonden. Ze hebben gewoon de sigaret weg geretoucheerd. Uit angst voor een proces wegens overtreding van de tabakswet. Het moet toch niet gekker worden. Rolt u even net als ik een lekker fijn sjekkie. Doe ik een fototje van Sartre zoals het hoort. Rokend. Sartre overigens het bewijs dat rokers vaker depressief zijn. Hoezo? Heeft u wel eens een boek van de man gelezen?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mmmm daar moet ik eens over nadenken.....Sartre?????

7:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

PS Volgens mij doet je blogger ook vreemd

7:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home