dinsdag, maart 08, 2005

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING

We hebben nieuw weecee papier op kantoor. Ja nou en, hoor ik u denken. Tsja, het is 1 van die kleine dingen die je gelukkig kunnen maken. Het nieuwe weeceepapier is zacht, maar vooral dik. En daar zit het fijne van het verhaal. Het oude papier was ook zacht. Toch was daar een hoop op aan te merken. Vooral op de dikte en de sterkte. Die was namelijk zo nihil dat als je de rol probeerde af te rollen elk velletje direkt afscheurde/kapot scheurde. Probeerde je de poepresten van je aars te vegen dan werd de dikte (het gebrek daaraan eigenlijk meer) helemaal een tegenstander. Bij het vegen kreeg je bijna angstvisioenen dat je met je vingers dwars door het papier heenging en zo rechtstreeks je sterretje zou schieten of een klauw vol poep zou hebben. De fabrikant was/is dus een kluns. Een papier om je aars af te vegen op de markt brengen dat zijn taak niet eens aan kan. Spellen kon hij ook niet. Crepe paper stond er op de wikkel. Dat had natuurlijk gewoon CRAP paper moeten zijn. Maar goed die zorgen zijn voorbij. We hebben nu papier waarmee we veilig extra kracht kunnen zetten om de aangekoekte korsten ook te kunnen verwijderen. En nu gaat u rare dingen van mij denken. Veeg ik ondertussen ff lekker door.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dank je voor de up-date over het schijtpapier op je werk.
Ik maakte me al zorgen....

7:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben blij dat je weer schone handen hebt.

10:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home