maandag, oktober 04, 2004

JUBILEUM


Zo kwam ze in mijn leven. 2 jaar geleden. Je herkent d'r bijna niet meer terug. Ik ben het verdomme helemaal vergeten te vieren. 28 september was het 2 jaar terug dat Betty in handen van Frommel kwam en Frommel in handen van Betty.2 jaar geleden eindelijk een Puch. En ik kon er niet eens op rijden. Had nooit als 16 jarige op een brommert gereden. Het eerste half jaar heeft ze dan ook voornamelijk in de woonkamer gestaan. Na een half jaar kregen we de smaak te pakken. We stapten op en zijn sindsdien eigenlijk niet meer afgestapt. 8000 hele kilometertjes werden er gereden. Een trein wordt bijna niet meer genomen. Op de Puch is veel leuker. 2 jaar Frommel en Betty. Een berg toffe gasten ontmoet. Parijs gehaald. Rondje zuiderzee. Op mijn plaat gegaan. Vanavond maar even een jublieum ritje maken. Ik geef het toe. Ik ben getrouwd met mijn puch.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk....nu nog haar tweelingzus erbij?????

Cerito

11:32 p.m.  
Blogger begt said...

tijd voor een samenlevingscontract!!!

9:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige jaren samen!

Jaap

9:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Had nog wel even een fotootje van nu verwacht. Zodat we kunnen zien wat er door die twee jaar heen allemaal veranderd is? :)

-- Rolandow

10:27 a.m.  
Blogger Maurice said...

Gefeliciteerd.
Ze ziet er wel strak uit Frommel ;)

10:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home