vrijdag, oktober 01, 2004

FROMMEL IS EEN LUIE DONDER


Frommel is lui. Altijd al geweest. Liever lui dan moe. Beetje hangen. Beetje uitstellen. Daar ben ik een liefhebber van. Zo kreeg ik bovenstaande Puchbadge nu bijna een jaar geleden in mijn handen geduwd door Martin de Grijze. 1 van de mede Puchnozems. Hier voor op je jas. Tof bedankt. Maar ga nu niet denken dat bovenstaande badge ook daadwerkelijk op mijn jas zit. Welnee. Die ligt al een jaar te wachten. Te wachten op de dag dat ik hem eindelijk eens met naald en draad (het thema van vandaag schijnbaar) met mijn jas samenbreng.

2 Comments:

Blogger FROMMEL said...

dit si helaas een fully old fashion opnaai ding. mocht er een wondermiddel zijn om ook deze op te lijmen. dan blijf ik een luie hond. vrees ik.

9:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Anders weet ik nog wel een liefhebber voor de badge.

9:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home