vrijdag, oktober 01, 2004

DE ZANGERES VAN THE SKYBOLTS RULES


Vanavond besloot ik een avond voor de teevee door te brengen. Zo belandde ik bij het progamma Toen Was Het Nieuws. Een niets zeggend zendtijdvullertje. Maar opeens ging het over de zangeres van The Skybolts. Het was namelijk 10 jaar geleden dat deze vrouw het almachtig helende woord sprak op diverse NS stations. Waar zouden we zijn zonder de trein niet waar? De zangeres is Joke Damman. U wellicht beter bekend als de onzin kramende blauwe hobbenzak Jomanda. Het hele item werd muzikaal ondersteund door die fantastische single die ze ooit uitbracht. Niet als The Skybolts, maar als ratelende piskijkster. We Are All Together Now. Echt lieve lezers. Kazaa loopt. Wat een niet te missen wereldplaat. Wat een zangeres. In verband met het 10 jarig jubileum van deze NS tienertoer straalde Jojo nog eenmaal het water in dat wij voor de teevee zouden zetten. Ik dacht, ik zet een paar pilsjes voor de buis. Daar zit ook water in. Toch? En wat denkt u? Het werkt. Ik heb nu een paar pils op en begin licht in mijn hoofd te worden. De vrouw kan het echt. Door haar instraling heeft het vocht een uitwerking op mij. Jomanda. I kneel at your feet. I'm not worthy. Wat een instraling, sorry uitstraling. Wat een vrouw.

3 Comments:

Blogger begt said...

overbodig te zeggen dat dit stukkie onder een hoop drank is gefabriekt..

9:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

SYLVIA MILLECAM / JOMANDA: HET WARE VERHAAL
SILICONE-GATE: BORST-IMPLANTATEN
december 2006
"Een Jihad o.b.v Geloofsovertuiging: een voorbeeldcasus"
http://www.genverbrander.nl/forum/viewtopic.php?p=10185

11:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Alles i.v.m / over Jomanda Online
http://www.bboard.de/board/fs-45241668nx23445.html

2:46 a.m.  

Een reactie posten

<< Home