zondag, oktober 03, 2004

FROMMEL IS EEN VERRADER


Want dat valt niet meer te ontkennen na het zien van bovenstaande foto. Kijk ze nou toch eens staan onze stoere Puchnozems. Stelletje neppunkers die Frommel en Knalpot. Een beetje broederlijk naast een stelletje coppers staan. Met een Puchvlag in hun handen nog wel. De hele Puchwereld maken ze ten schande. Stelletje verraders. Sorry mensen. Sorry mede Puchrijders. Ik weet dat het kwaad al geschied is, maar toch wil ik hierbij mijn nederige excuses aanbieden. Vergeef mij. Of sla me voor mijn bek. Verder was het voornamelijk druk gister in Am*dam. Lastig winkelen. Al die roepende en schreeuwende mensen. Wat een lawaai. En waar ging het om? Dat er van een kale kip niet valt te plukken.

2 Comments:

Blogger karin r. said...

Een PuchNozem die opkomt voor de samenleving. Erg nobel! ;-)
[zonder gekheid, was ik toch maar gegaan...]

1:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hejo Frommanz & andere maloten,

Was toch lekker ok hoor, die demo! Mot je es kieken, hoe die vmbo-pakkies hun enige hersencel lopen te breken om onze PUCHvlag te ontcijferuh.... Lijkt wel of ze niet kennuh schrijffuh!!~! Zonder dollen, het was ok die dag, niet? Zeker de after-party hiero thuis, in dit stinkhok....

He Ennemen, ga je goed en laat je gvd niet kisten door al de afgelopen kutshit! From Rulez, onieda? (sorry, is Boer'n punx Gruningz)

Mazzel Knalpot von der Puchnozemz Mokummerdam

6:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home