zaterdag, september 25, 2004

KRINGELDING


Vroeger lagen ze d'r vol mee de fetsenwinkels. Dan moest je bij binnenkomst oppassen dat je voeten er niet in verstrikt raakten. In die kilometers kringeldingen. Ik had ze als 11 jarig jochie ook om de remkabels van mijn stoere sportfiets. Nu heb ik stad en land al afgelopen. Honderden fietsenwinkels bezocht. Niemand heeft het meer. Zelfs geen metertje. Niet meer te vinden die kringeldingen voor om je kabels. Maar ik wil. Ik wil. Ik wil. Arno van Beyond Lickin' was zo aardig om die van hem van zijn gitaarsnoer af te pulken en via de snailmail naar mij toe te sturen. Mijn gaskabel is op dit moment heel gelukkig, zoals u op het plaatje kunt zien. Nu de rest van de kabels nog. Een metertje of 10 heb ik nog nodig. Kleur maakt niet uit. Heeft u nog wat liggen?

(Deze log was niet tot stand gekomen zonder de vrijgevigheid van Arno van Beyond Lickin'. Arno you rock!!! Lieve lezers, gaat zien die band en koopt die ceedee)