zaterdag, september 25, 2004

FF PISSEN?


Geachte zwartrijder. U moet binnenkort nog vindingrijker worden. U moet een nieuwe truc verzinnen om zonder kaartje van A naar B te komen. In de stoptrein wel te verstaan. In de stoptrein kunt u zich binnenkort namelijk niet meer in het toilet verschansen om het reizen zonder kaartje te volbrengen. De NS gaat namelijk de toiletten in de stoptrein afschaffen. Die worden te weinig gebruikt en het levert extra zitplaatsen (lees klapstoeltjes) op. Ik vond het toch al knap dat u dit aandurfde. Niet dat zwartrijden. Hartstikke stoer hoor. Nee, ik bedoel dat u zo vastberaden bent om de reis zonder kaartje te volbrengen dat u met uw eigen leven speelt. Met uw eigen leven speelt Frommel? Hoezo hoor ik u vragen. Als u die vraag stelt dan bent u schijnbaar nog nooit in en gemiddeld treintoilet geweest. Mijn hemel wat zijn die dingen vaak smerig. Aangekoekte stront tot aan de rand. Pis tot aan je enkels en een adembenemende pislucht. Zo sterk dat het zelfs op het balkon te ruiken is. Het lijkt vaak meer op een giertank. Nu heb ik in het verleden weleens treinen schoongemaakt en weet ik dat er ook maar +/- 10 seconden de tijd is om een heel treinstel schoon te maken. Binnenkort allemaal over. U uw schuilplaats kwijt en wij pissen wel uit het raampje.

1 Comments:

Blogger begt said...

voortaan maar geen blikkie meer aanschaffen op Plaza?

8:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home