donderdag, september 23, 2004

HALLO MENSEN!!! RUSS IS OOK DOOD!!!

'I don't think I can handle
She goes channel to channel
Cold lookin' for that hero
She watch channel zero'

Nou kom maar op met dat Channel Zero. Ik zap me rot en ik kom alleen maar langs Andre en mensen die het de koning is dood lang leve de koning in de praktijk brengen. En het is pas halluf 8.

Wanneer gaan Lee Hooper, Borsato, Rietman, Alberts en weet ik veel welke slijmballen nog meer eens vertellen hoe fantastisch ze Beyond The Valley Of The Dolls vonden?

Update: Bareuh! wijst mij op Theo die Andre een lelijke nageboorte noemde. Sorry, maar de waarheid moet af en toe gezegd worden.

1 Comments:

Blogger begt said...

zo ging ik gisteren toen ik het hoorde even naar condoleance.nl om te kijken hoe actief men was. zag ik een ander register: 'voor de families van de onthoofden in irak". Daar heb ik maar even gemeld dat ik dacht aan alle families van Iraakse slachtoffers, die zomaar een troepenmacht over zich heen kregen.
Had nog niemand aan gedacht...

8:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home