donderdag, september 23, 2004

BACK FROM THE DEAD


Nou ja nog niet helemaal dus. Maar we kunnen weer een beetje normaal bewegen. We kunnen weer een beetje normaal zitten. We hoeven niet meer met behulp van de klerenkast en/of de slaapkamerdeurklink op te staan. Godverdomme. Ik heb het wel vaker in mijn rug gehad, maar zo erg. En dat alleen maar omdat ik een bal probeerde te koppen. Leuke sport dat voetbal. Teamgenoot Klaas werd tenminste nog door een tegenstander kreupel geschopt. 4 dagen heb ik op bed gelegen. Ik heb me nog nooit zo verveeld. Wat een troep wordt er op teevee uitgezonden. De hele deeveedee collectie zit weer in mijn hoofd. Ik ken al mijn stripboeken weer. En katten liggen heel erg in de weg als je je bijna niet kan bewegen. Daar ik zondag zo'n beetje alleen mijn hoofd kon bewegen wilde mijn moeder langs komen om mij een beetje bij te staan maar die werd 's nachts zelf geveld door de racekak en maagkrampen. Maar we hebben het gered. De weecee en de koelkast zijn ook kruipend en schuifelend te bereiken. Heb ik nu in de aanbieding een stukke rug. U kunt hem gratis ophalen. En bedankt voor de (rugge)steunbetuigingen.

2 Comments:

Blogger Maurice said...

Ik wist niet dat het zo erg was maatje.
Welkom terug. We begonnen je wel een beetje te missen.

12:55 p.m.  
Blogger begt said...

hepje zelf een nieuwe dan? Wellicht wil Christiaan je ouwe hebben..

12:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home