maandag, september 27, 2004

HEIMWEE

Vanavond heb ik last van heimwee. Ik heb last van heimwee naar Parijs. Ik wil weer met Betty over de vierbaanswegen langs de Seine scheuren. Ik wil dit keer wel de Eifeltoren beklimmen. Ik wil 15 rondjes rond de Arc rijden. Een biertje van 5 euro de slok drinken. De gekte, drukte, overweldigende grootheid, maar voornamelijk het waanzinnige vakantie gevoel dat ik daar had weer proeven. Lekker in een tentje op Bois de Boulogne of in een sleazy hotelletje. Ik wil vanavond terug naar Parijs. Vanavond wil ik dat het leven is alsof ik weer op vakantie ben. Vanavond heb ik heimwee.

3 Comments:

Blogger begt said...

het gras is elders altijd groener, Frommel. En zeker nadat je gistermiddag hebt kunnen zien dat ons eigen perfecte gras ook geen garantie is voor succes.
Ik wens je sterkte in deez'lethargische dagen...

8:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En het moet nog Kerst worden....
Dat belooft nog wat.

Cerito

3:49 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

kerst. praat me er niet over.

6:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home