dinsdag, augustus 02, 2005

LIEVE LEZERS GEEF DE MOED NIET OP NOG EEN HALF JAAR GEDULD EN HET WORDT WEER STIL ROND COLDPLAY

Weet u wat fijn zou zijn. Als het alvast over een half jaartje is. Dat er dan 3 singles van hun laatste plaat zijn getrokken en de mannen weer een tijdje in de vergetelijkheid geraken. Dat we dan weer een tijdje niets van ze horen. Van de mannen van Coldplay. Wat een vermoeiende muziek zeg. Ik word helemaal gek van Speed Of Sound, hun laatste single. Wat een slap voortkabbelend zeik nummer is dat zeg. En dan die kloterige falset stem van die meest sexy vegetarier ter wereld. Laat hem ff lekker een worteltaart gaan eten en mij niet lastig vallen met die deuntjes van hem en zijn vrienden.
Nu ben ik al niet echt meer een fan van U2 en wordt ik ook een beetje moe van dat messiah gedrag van Bono, maar Coldplay slaat wel volledig de plank mis door zich te vergelijken met dat combo. En nu niet zeuren dat de pers die wedstrijd van wie de grootste band ter wereld is heeft verzonnen, want de mannen van Coldplay doen er zelf net zo hard aan mee door te roepen dat ze zich met U2 kunnen meten. Ahmehoela. Echt niet. Bij lange na niet. Hebben ze al iets als Sunday Bloody Sunday geschreven dan? Coldplay. Dat is een soort van Blof uit het buitenland. Van die slap doorkabbelende nummers met daarover heen een havo3 gedicht. Het enige dat nog een beetje te pruimen is aan Coldplay is de vrouw van de zanger. Verder nog een half jaartje geduld. Dan wordt het weer stil rond Coldplay. Helaas gaan ze dan waarschijnlijk weer de studio in om nog zo'n overbodige zeikplaat op te nemen.
Keane. Nog zo'n slappe klote band....zucht...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo..ziehier..een vernietegende
X-file over Coldplay.

(Heeft die zanger echt een lekker wijf??...ff googelen!!!)

2:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb niks met Coldplay. Rare combinatie van U2 en Radiohead. Radiohead vind ik goed, maar U2 vind ik zo vreselijk over het paard getild..bah..
sven.strange

5:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig lukt het mij om tijdenlang geen coldplay te horen. Hoe? Geen radio aanzetten, geen mtv kijken, weinig in supermarkten of winkelcentra rondlopen. Lekker rustig.

10:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geldt dat half jaar ook voor Kane? Ik hoop het echt...

5:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home