donderdag, augustus 04, 2005

LANG LEVE DE KOMKOMMERTIJD

Wat is het toch fijn die zomer op teevee. Ik bedoel natuurlijk dat geen reet op de teevee. Mooi een beetje mijn stripboekencollectie opnieuw lezen, vele uren muziek draaien, de videocollectie weer eens uit de verhuisdozen getrokken. Opeens zeeen tijd namelijk. Ik kijk namelijk te veel teevee. Alhoewel kijken? Dat ding staat te veel aan kan ik beter zeggen. Kijken doe ik niet echt. Behang is het meer, maar zo in de zomer is er echt niets om hem als behang voor aan te zetten. Na de zomer ook niet. Talpa. Een nieuwe zender met niets nieuws. Allemaal bekende koppen en al gedane progamma's alleen nu heeft het beestje een ander naampje. Toch kan ik wat teevee betreft niet wachten tot het januari 2006 is. Dan gaat de Tros het progamma uitzenden waar ik al jaren op zit te wachten. Een real life soap over het brilmontuur, de gouden microfoon, de kraandrijver der kraandrijvers, de Jan Wouters der zangers, de man die nooit alleen loopt, Lee Towers. Zucht. Daar zit toch werkelijk niemand op te wachten. Doe ik u gratis en voor niets die rotkop van hem erbij.

3 Comments:

Blogger Maurice said...

Ik zal je uit een droom helpen. Leen (zoals hij heet), heeft nooit in de haven gewerkt. Dat is zijn hele carriere al een leugen geweest. whahahahahahaha....


Grappig hè :P

12:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Binnenkort gaat de stekker uit de publieke omroep. Dag Leen.

2:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mijn tante uit Nieuw zeeland (en die komt hiep hoi...sorry..)
uuhhm mijn tante heeft een gruwelijke hekel aan deze man, vanwege zijn onduidelijke engelse uitspraak...
Ik heb helemaal niks met deze man, verbaas me dat er nog geen reallivesoap van hem op tv is.... dat doen wel meer lui die uit de roelatie zijn...bah...

9:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home