woensdag, maart 30, 2005

FROMMEL NEEMT GEEN DIGITALE TEEVEE


Ik heb er best over zitten twijfelen. Over digitale teevee van de KPN. Maar ik doe het niet. Waarom niet? Geen BBC. Nu is de BBC ook god niet, maar er zijn daar een hoop fijne progamma's. Waar zou ik verder zijn zonder Match Of The Day of het rugby 6 Nations Tournament. Geen digitale teevee dus. Ook niet omdat het zonder de duitsers is. Ik ben het met u eens dat is eigenlijk alleen maar feest zo zonder die duitse nasynchronisering. U heeft gelijk. Maar geef het toe uw oog blijft toch ook wel eens hangen bij Rockpalast zou snachs op de WDR. Die van mij wel in ieder geval. Zo ook afgelopen zondag. Het was laat in de nacht. Om een uurtje of 01:00. Het was eigenlijk een godswonder dat ik mij nog in het land der wakkeren bevond gezien de sloot drank die ik naar binnen gewerkt had. Maar goed, ik was nog wakker, zapte wat rond en kwam zomaar Nina Hagen met een concertje uit 1978 of daar om en nabij tegen. Dat was nog ff flink genieten. Wat ken die vrouw toch lekker schreeuwen en krijsen. Oh ja en in UFO's geloven, maar ja, elke gek zijn gebrek. Ze had overigens wel (komt ie, een sexsistische opmerking) een hele dikke kont en hele lelijke bandleden.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je Nina Hagen heet mag je best een dikke reet hebben. Want apart is ze wel. En beslist geen Britney Spears lookalike.

7:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat suf dat de engelsen en de duitsers gediscrimineerd worden door de kpn!

11:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home