zaterdag, september 11, 2004

VANDAAG

Wat was er ook alweer met vandaag?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

http://www.met-k.says.it zegt:

Remembering September 11, 2001 ...

5:06 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

wat was er toen dan?

8:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

11 september 2001. Was ik vakantie aan het vieren in Amerika. (Florida). Ik zat die ochtend te genieten in het zonnetje, totdat mijn vader het nodig vond om even naar binnen te komen. Er stond een gebouw in brand. Zo spannend vond ik het nog niet. Daarna riep hij weer. Hij had gezien dat er een vliegtuig het gebouw in vloog. (Hij dacht eerst dat het een animatie was). Helaas, pindakaas. Keiharde werkelijkheid.

Vanmorgen zat toevallig mijn jongste in een boekje te lezen. Was niet echt geschikt voor een 2-jarige. Het was een boek met foto's over "9/11". (Zouden ze die datum bewust hebben gekozen?).

Voor de rest hebben we een prima vakantie gehad. Alleen wat meer veiligheidscontroles. Ook kwamen er een paar stormpjes langs maar dat is niet te vergelijken met de stormen die nu razen in dat gebied.

Vandaag: 11-9-2004. Een gebruikelijke zaterdag als altijd. Shoppen met mams. Zwemles met de oudste.

8:47 p.m.  
Blogger begt said...

en ik moest draaien he, das ook altijd bijzonder!
t werd een gedenkwaardige dansavond en -nacht..

8:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home