woensdag, juni 06, 2007

OPA KOMT AANDACHT TE KORT


En wedden dat precies deze zelfde fossielen 40 jaar geleden beneden aan de trap heel hard naar hun kinderen stonden te schreeuwen dat die duivelse herrie uit moest en wel meteen en anders konden ze hun koffers gaan pakken en in de hemel kwamen ze nu toch al niet meer. En nu zijn ze 3000 jaar en zijn ze zielig en moeten we opeens aan hun generatie denken. Nu ik toch bezig ben over bejaarden. Hallo!!!! Die pin betaal apparaten in de supermarkt die zijn er al 15 jaar. Ook al toen jullie dus nog in de 50 waren. Jullie weten best hoe en om dat pasje er door heen moet . Het staat er godverdomme nog op ook ja!!! Kijken!!! Onthouden!!! Jullie houden de hele boel op. Ga achter de geraniums zitten en de straat op staren.

En ja als ik 80 ben wil ik ook respect en zal ik ook kloten en kutten met mijn pinpas en zeuren over de jeugd van tegenwoordig ja en dat wij tenminste nog respect hadden voor ouderen.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger begt said...

noem dat maar "druk om niets". Om een heleboel, want ze zijn met velen!! Er zijn nog steeds meer senioren dan medioren, om over junioren als jij maar te zwijgen..

Wat ik vind? X11 begin al te grijzen, dus kank beter de mond houden..

4:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een echte My Generationkloof...

9:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home